Hoe wij werken…
Muziek, geluid, licht, catering, noem het maar op!
Naast de DJ Stint hebben we ook ons eigen DJ boekingsbureau en zijn van alle markten thuis, van verjaardag, bruiloft, foodtruck festival tot corporate of sport evenement, noem het maar op! We hebben van leerling deejays tot professionele DJ’s die al jaren ervaring hebben. Kortom afhankelijk van je wensen en budget gaan we kijken wat voor jou het beste past. Of het nou een mobile DJ is of dat ie stilstaat, de mensen zullen in elk geval niet stilstaan!
Naast onze DJ’s werken we ook vaak met artiesten samen, kortom zangers en zangeressen, saxofonisten, trompetisten, percussionisten, gitaristen, danseressen, vuurspuwers etc. Ook hier geldt weer, bedenk het en wij regelen het!
Naast ons eigen geluid en licht dat we kunnen verzorgen, hebben we een partner in crime voor onze mobile dj optie voor de grotere evenementen, namelijk Sounds Perfect. Daar doen we al 20jr zaken mee en zijn sinds we in ons huidige pand zitten, ook nog onze onderburen, erg handig!
Hebben jullie zelf al geluid en/of licht geregeld, geen probleem, wij prikken wel in, zelfs als we rondrijden kunnen we het geluid vanuit onze rijdende mobiele dj booth het geluid naar jullie vaste systeem overbrengen.
Als jullie graag ook eten en drinken geregeld willen hebben op jullie feest of evenement, kunnen wij dat ook regelen uiteraard. Niet alleen een mobile dj dus, maar ook mobiel eten en drinken!
Zelf hebben we 20jr ervaring in de horeca en sinds de foodtruck festival hype is opgekomen, hebben we een aantal foodtrucks om ons heen verzameld. Waar, net zoals bij ons, goeie en snelle service en vriendelijkheid en natuurlijk lekker en goed eten voorop staat!
Nou je onze dj Stint wilt huren, ben je je al bewust van de aankleding van je feest en daar dus druk mee. Je kan onze Flow evt ook zelf aankleden en versieren, vraag naar de mogelijkheden! Naast versieren kan je em ook Branden, zodat ie de uitstraling van jullie merk heeft en zodat het net lijkt alsof jullie een eigen mobiele DJ Stint hebben!
Mocht je nog hulp willen met de rest van de aankleding, daar hebben we uiteraard ook onze mensen voor. Een rode loper, ballonnen met tekst, een fotobooth, bloemen, acteurs, stand-up comedy, workshops, bedenk het, en wij regelen ’t! Of laat ’t ons bedenken binnen jouw richtlijnen 😉
Coloradodreef 15
3565 BP Utrecht
(Gratis parkeren!)
Neem contact op met ons via email
of telefoon +31 30 3020 161.
We zijn het beste telefonisch bereikbaar tussen 12.00-13.00u!
Openingstijden:
Alleen op afspraak!